Exemple de bionota

Andrea Valero és doctoranda en tecnologia de la traducció a la UAB. El seu camp d’estudi és la traducció i els aspectes culturals, la lingüística de corpus i la traducció automàtica. És membre del grup Tradumatica i d’AELINCO. Ha publicat articles en revistes nacionals i internacionals com ara «El paper del corpus especialitzat en la memòria de traducció», publicat a The Translator.

Andrea Valero es estudiante de doctorado en tecnología de traducción en la UAB. Su campo de estudio es traducción y aspectos culturales, lingüística de corpus y traducción automática. Es miembro del grupo Tradumatica y de AELINCO. Ha publicado artículos en revistas nacionales e internacionales como «El papel del corpus especializado en la memoria de traducción», publicado en The Translator.

Andrea Valero is a PhD student of translation technology at the UAB. Her field of study is translation and cultural issues, corpus linguistics and machine translation. She is a member of Tradumatica group and AELINCO. She has published articles in national and international journals such as «The role of specialized corpus in translation memory», published in The Translator.