TítolIn schola romana: taller internivells per estudiar de manera pràctica l'educació a l'antiga Roma
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2019
AutorsLucas, L
RevistaMethodos
Volum4
Paginació63-70
Paraules clauaprendre a aprendre, competències, cultura clásica, cultura clàssica, escola romana, escuela romana, Num 4, recreació històrica ; taller pràctic, recreación histórica, taller práctico, vida cotidiana, vida quotidiana
URLhttps://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2019n4/methodos_a2019n4p63.pdf
Full Text

Projecte dut a terme per treballar alguns continguts de la vida quotidiana romana amb alumnes de primer de Batxillerat a través d'una reconstrucció històrica "de principiants" feta pels mateixos alumnes: es treballa internivells "L'escola romana", oferint als alumnes de primer d'ESO la possibilitat d'assistir a un ludus litterarius, un grammaticus i un rhetoris, en els quals els alumnes de Batxillerat eren els magistri i els d'ESO els alumni.