Sintaxi llatina : proposta didàctica com a reflexió del procés d’aprenentatge

TítolSintaxi llatina : proposta didàctica com a reflexió del procés d’aprenentatge
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2012
AutorsGómez Llauger, N
RevistaMethodos
Volum1
Paginació155-168
Número ISSN2013-682X
Paraules claudidàctica, didactics, latin, llatí, Num 1, sintaxi, sintaxis, syntax
URLhttps://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2012n1/methodos_a2012n1p155.pdf
Full Text

En aquest article s’explica el plantejament, l’organització i el sistema d’avaluació de l’assignatura de Sintaxi Llatina a la titulació de Filologia Clàssica de la UAB durant el període 2007-2011. S’ofereix, a més, una experiència didàctica que sintetitza i reflexiona sobre el procés mateix d’aprenentatge mitjançant un document audiovisual.

Campus d'excel·lència internacional U A B