Títol | Innovació educativa a l’assignatura de Llatí dels graus de Filologia |
Publication Type | Article de revista |
Any de publicació | 2012 |
Autors | Pomer Monferrer, L |
Revista | Methodos |
Volum | 1 |
Paginació | 143-154 |
Número ISSN | 2013-682X |
Paraules clau | didàctica, didactics, latin, llatí, Num 1 |
URL | https://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2012n1/methodos_a2012n1p143.pdf |
Full Text | Aquest treball presenta l’experiència educativa que durant cinc cursos (2005-06 a 2009-10) ha tingut un grup d’innovació de la Universitat de València per a un curs de llatí de les llicenciatures de les filologies romàniques, i que s’ha adaptat per al primer curs del grau de totes les filologies a partir del curs 2010-11. A la principal dificultat d’aquesta assignatura, l’heterogeneïtat de l’alumnat, s’afig la reducció de crèdits amb la conseqüent minva d’hores. |