Innovació educativa a l’assignatura de Llatí dels graus de Filologia

TítolInnovació educativa a l’assignatura de Llatí dels graus de Filologia
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2012
AutorsPomer Monferrer, L
RevistaMethodos
Volum1
Paginació143-154
Número ISSN2013-682X
Paraules claudidàctica, didactics, latin, llatí, Num 1
URLhttp://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2012n1/methodos_a2012n1p143.pdf
Full Text

Aquest treball presenta l’experiència educativa que durant cinc cursos (2005-06 a 2009-10) ha tingut un grup d’innovació de la Universitat de València per a un curs de llatí de les llicenciatures de les filologies romàniques, i que s’ha adaptat per al primer curs del grau de totes les filologies a partir del curs 2010-11. A la principal dificultat d’aquesta assignatura, l’heterogeneïtat de l’alumnat, s’afig la reducció de crèdits amb la conseqüent minva d’hores.

Campus d'excel·lència internacional U A B