Experiència docent en l’aplicació del mètode Lingua Latina per se illustrata, de Hans Ørberg

TítolExperiència docent en l’aplicació del mètode Lingua Latina per se illustrata, de Hans Ørberg
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2012
AutorsBlecua del Álamo, L, Noguerol Cañas, M
RevistaMethodos
Volum1
Paginació129-132
Número ISSN2013-682X
Paraules claudidàctica, didactics, latin, llatí, Num 1
URLhttp://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2012n1/methodos_a2012n1p129.pdf
Full Text

L’article que presentem té com a objectiu explicar la nostra experiència en l’aplicació del mètode Lingua Latina per se illustrata, de Hans Ørberg, que fem servir als nostres instituts. Gràcies a ell, els alumnes perceben el llatí com una entitat viva que entenen i poden fer servir des del primer moment sense dependre del diccionari ni de les declinacions. A més, aconsegueix que els alumnes assimilin una quantitat considerable de vocabulari mitjançant textos contextualitzats i il·lustracions. En la nostra publicació exposarem els avantatges i inconvenients del Lingua Latina enfront del mètode tradicional i acabarem amb una síntesi dels resultats que hem obtingut seguint l’Ørberg seguida d’un recull d’impressions dels nostres alumnes respecte del mètode.

Campus d'excel·lència internacional U A B