El Màster i la formació de l’investigador en Història Antiga: l’experiència del workshop com a mitjà d’avaluació

TítolEl Màster i la formació de l’investigador en Història Antiga: l’experiència del workshop com a mitjà d’avaluació
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2012
AutorsCortadella, J, Antela, B
RevistaMethodos
Volum1
Paginació231-244
Número ISSN2013-682X
Paraules clauavaluació, evaluación, evaluation, història, history, Num 1
URLhttp://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2012n1/methodos_a2012n1p231.pdf
Full Text

En els darrers cursos, en el marc del programa de màster en Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana (mòdul d’Història Antiga) de la UAB s’ha implementat l’organització d’un workshop per part dels alumnes matriculats, amb tres objectius simultanis: avaluació, formació d’investigadors i adquisició de competències específiques i transversals en la transmissió de resultats de la recerca

Campus d'excel·lència internacional U A B