I Jornades (12 i 13 d'abril de 2002):
Entre la identitat personal i la identitat col·lectiva: l'emergència de la cultura matemàtica
II Jornades (7, 8 i 9 de maig de 2004):
La cultura matemática y el valor del aula
Pòsters
III Jornades (25 i 26 de maig de 2007):
Una comunitat orientada a la comprensió del món
Unha comunidade orientada á comprensión do mundo
Una comunidad orientada a la comprensión del mundo
Munduaren ulermenera zuzendutako komunitatea
Pòsters
IV Jornades (22 i 23 de maig de 2009):
Ensenyar a participar en una conversa cultural
Enseñar a participar en una conversación cultural
Ensinar a participar nunha conversa cultural
Elkarrizketa kultural batean parte hartzen ikasten
Pòsters
V Jornades (18 i 19 de maig de 2012):
Fent possible una escola emancipadora i orientada al significat
Haciendo posible una escuela emancipadora y orientada al significado
Facendo posible unha escola emancipadora e orientada ao significado
Emantzipatzailea den eta esanahia ahalbideratuko duen eskola egiten