Michelle Marie Pinzl

 
Doctorands / Doctorandes
IMG
Títol de la tesi: Retention of Interpreting Students through Undergraduate Action Research, Mentorship, Curriculum Design and Assessment: A Case Study of the Community Interpreter Program at Viterbo University
Director/a: Dra. Carmen Bestué, Dra. Marta Arumí
Tesi en cotutela: -
Data d'inscripció de la tesi: 2019/01/21
Doctorat internacional: -
Idioma de la tesi: Anglès
Resum:

Aquesta tesi avalua els efectes d'implementar components d'alt-impacte en el currículum de l'Certificat d'Interpretació Comunitària a la Universitat de Viterbo per determinar les influències de tals metodologies en els estudiants d'estudis d'interpretació.

Becari: NO
Tipus de Beca: -
Data d'admissió als estudis de doctorat: 2018/10/15

Línia o línies de recerca a què s'adscriu:

Línia prioritària de recerca de l'Àrea de Traducció i Interpretació: Interpretació
Línia secundària de recerca de l'Àrea de Traducció i Interpretació: Formació en traducció i interpretació
Línia prioritària de recerca de l'Àrea dels Estudis de l'Àsia Oriental: -
Línia secundària de recerca: -
Estades predoctorals de recerca: -
Publicacions:

-

 

Comunicacions a congressos: Pinzl, Michelle. Retaining Latinx Students through Undergraduate Action Research. Equity in the Classroom Conference. University of Wisconsin-Eau Claire, Eau Claire, WI. December 6, 2019

Pinzl, Michelle. Crossing the Border: Toward Cultural Humility and Mutual Understanding between Providers and LEP Latinx Patients. Texas Association of Healthcare Interpreters and Translators, Houston, TX. September 14, 2019

Pinzl, Michelle. 2nd Phase Research: Improving Connectivity Between Language Access, Interpreters, and Community Agents. 6th Annual Ramp Up℠ the Conversation Interpreter and ISP Conference. Bilingual Training Consultants, LLC., April 27,2019

Pinzl, Michelle. Language Access: What do Employers, Community Members and Service Providers Need to Know?. Annual Ethics Conference. DB Reinhard Institute for Ethics in Leadership, April 6, 2019

Campus d'excel·lència internacional U A B