Michelle Marie Pinzl

 
Doctorandos / Doctorandas
IMG
Título de la tesis: Retention of Interpreting Students through Undergraduate Action Research, Mentorship, Curriculum Design and Assessment: A Case Study of the Community Interpreter Program at Viterbo University
Director/a: Dra. Carmen Bestué, Dra. Marta Arumí
Tesis en cotutela: -
Fecha de inscripción de la tesis: 2019/01/21
Doctorado internacional: -
Idioma de la tesis: Inglés
Resumen:

Esta tesis evalúa los efectos de implementar componentes de alto-impacto en el curriculum del Certificado de Interpretación Comunitaria en la Universidad de Viterbo para determinar las influencias de tales metodologías en los estudiantes de estudios de interpretación.

Becario: NO
Tipo de Beca: -
Fecha de admisión en los estudios de doctorado: 2018/10/15

Línea o líneas de investigación a las que se adscribe:

Línea prioritaria de investigación del Área de Traducción e Interpretación: Interpretació
Línea secundaria de investigación del Área de Traducción e Interpretación: Formació en traducció i interpretació
Línea prioritaria de investigación del Área de Estudios de Asia Oriental: -
Línea secundaria de investigación: -
Estancias predoctorales de investigación: -
Publicaciones:

-

 

Comunicaciones a congresos: Pinzl, Michelle. Retaining Latinx Students through Undergraduate Action Research. Equity in the Classroom Conference. University of Wisconsin-Eau Claire, Eau Claire, WI. December 6, 2019

Pinzl, Michelle. Crossing the Border: Toward Cultural Humility and Mutual Understanding between Providers and LEP Latinx Patients. Texas Association of Healthcare Interpreters and Translators, Houston, TX. September 14, 2019

Pinzl, Michelle. 2nd Phase Research: Improving Connectivity Between Language Access, Interpreters, and Community Agents. 6th Annual Ramp Up℠ the Conversation Interpreter and ISP Conference. Bilingual Training Consultants, LLC., April 27,2019

Pinzl, Michelle. Language Access: What do Employers, Community Members and Service Providers Need to Know?. Annual Ethics Conference. DB Reinhard Institute for Ethics in Leadership, April 6, 2019

Campus d'excel·lència internacional U A B