Proposem...

The Charlie Hebdo Affair and Comparative Journalistic Cultures

Beyond Advertising: Reaching Customers Through Every Customer Touchpoint

Autors: Yoram (Jerry) Wind, Catharine Findiesen Hays
Matèria: Business, Economics, Finance & Accounting ; Business & Management
Editor: Wiley
Data de publicació: 2020
Identificador: 9781119074205
Font: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9781119170457

Aquest és un llibre a prova: en recomanes la compra?
Formulari de compra

És bibliografia de curs...

The language of new media

Autor: Lev Manovich
Matèria: PeriodismePeriodisme -- Enciclopèdies
Editor:  MIT Press
Data de publicació: 2002
ISBN: 9780262133746 ; 9780262296915
Font: https://cataleg.uab.cat/iii/encore/record/C__Rb2093236

Bibliografia dels cursos: Gestió de continguts i usabilitat en mitjans interactius generats pels usuaris ; Llenguatges Audiovisual i Multimèdia ; Llenguatge multimèdia ; Obres i debat de l'art actual ; Gestió de Continguts Digitals

The language of new media

 

 
© 2021 Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Campus d'excel·lència internacional U A B