Taller de jocs i matemàtiques en el cicle inicial de primària

Document Proposta Didàctica (PDF)   Taller jocs matemàtiques CI primària

Autora

Mequè Edo i Basté

Etapa educativa  (Etapa / Cicle / Curs)

Primària / Cicle inicial.

Àrea / matèria

Matemàtiques.

Bloc de continguts i/o model científic

Càlcul mental.

Raonament lògic.

Grup de recerca

(Optatiu)

Tema de recerca

Jocs, interacció i construcció de coneixements matemàtics.

Publicacions associades

Edo, M. (2008). Joc i Matemàtiques: Recerca i implicacions didàctiques. Comunicació Educativa, 21, 64-7

Edo, M.; Deulofeu, J. (2006). Investigación sobre juegos, interacción y construcción de conocimientos matemáticos. Enseñanza de las Ciencias, 24(2), 257-268.

Edo, M.; Deulofeu, J. (2005). Juegos, interacción y construcción de conocimientos matemáticos: investigación sobre una práctica educativa. Actas IX Simposio SEIEM, Sociedad Espanyola de Investigación en Educación Matemática (pp. 187-195). Cordoba, Setiembre, ISBN: 84-7801-782-8

Edo, M. (2002). Jocs, interacció i construcció de coneixements matemàtics. Tesis doctoral. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona.

Edo, M. (1998). Juegos y matemáticas. Una experiencia creación y análisi de un contexto para en el ciclo inicial de primaria. UNO-Revista de Didáctica de las Matemáticas, 18, 21-37.

Costa, A.; Edo, M.; Font, M.; Forrellad, H. (1998). Disseny, aplicació i avaluació d'un taller de jocs matemàtics al cicle inicial de primària. Perspectiva Escolar, 226, 60-67.

Edo, M. (1996). Taller de jocs al cicle inicial: Disseny, experimentació i avaluació d'una situació didàctica per a la construcció conjunta de coneixements matemàtics. Barcelona: Universitat Autònoma de Barcelona. Treball de recerca de Doctorat en didàctica de les Ciències i les Matemàtiques del Departament de didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals.