Altres projectes de la Biblioteca d'Humanitats

Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic (BDHAH)

Aquest portal presenta un recull de la historiografia artística hispànica dels segles XVII, XVIII, XIX i principis del XX, i un sistema d'informació orientat a facilitar la seva consulta. Està dirigit pel Departament d'Història de l'Art i Musicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona, coordinat i realitzat per la Biblioteca d'Humanitats. La documentació consta d'àlbums, catàlegs d'exposicions, estudis d'artistes, estudis d'edificis, tractats, conferències, diccionaris, guies, documentació jurídica i revistes.

Fòrum de les Arts i el Patrimoni

Espai de trobada on compartir i contrastar opinions, promogut per professors, conservadors de museus i tècnics de patrimoni. Plataforma d'opinió col·lectiva oberta a tots aquells que estan interessats en l'art i el patrimoni artístic.

La Bottega di Goldoni

Base de dades coordinada pel grup de recerca Teatresit i realitzada per la Biblioteca d'Humanitats. El projecte principal d'aquest grup és l'estudi en profunditat de l'obra del dramaturg venecià Carlo Goldoni a la Península ibèrica, no només des del punt de vista bibliogràfic sinó també des de l'òptica de les posades en escena de les seves Comedias i Drammi giocosi, a partir de 1750.

Wagner i Verdi, bicentenari

Exposició amb motiu del bicentenari dels compositors Richard Wagner i Giuseppe Verdi. Conté un article del professor Francesc Cortès, ressenyes biogràfiques, bibliografia al catàleg de la UAB, al CCUC i altres bases de dades, enllaços a internet i una selecció de vídeos amb alguns fragments de les obres més importants d'aquests dos compositors.

Fons personal de Pere Calders

Des del 1995 la Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant les gestions del Departament de Filologia Catalana, acull els fons documentals de Pere Calders. El llegat consta de documentació personal i familiar, activitats professionals, obra creativa: publicada i inèdita, correspondència.

Web guardonada amb el Premi LLETRA 2013 de projectes digitals de i sobre literatura catalana, "pel seu significat i importància en la tasca de posar a l'abast d'investigadors i lectors un fons documental exhaustiu sobre Pere Calders que ajuda a entendre la seva obra i a mantenir-la viva, al mateix temps que funciona com a eina divulgadora i catalogadora de primer nivell".