Prospectes i guies multilingües

Guía informativa, de la junta de Castella i Lleó, per a pares i alumnes immigrants en diversos idiomes

Informació clara i accessible per a la població immigrant sobre el sistema educatiu a Castella i Lleó.

Fullets informatius per a pares d’alumnes immigrants de la Generalitat Valenciana

Informació per a pares d’alumnes immigrants de la Generalitat Valenciana sobre el sistema educatiu valencià.

Documentació de suport als centres educatius per informar a les famílies. Versió castellà, euskera, francès, anglès, xinès, rus, romanès, ucraïnès, polonès, àrab i wòlof. Departament d’Educació, Universitats i Investigació del Govern Basc.

DVD Informació sobre el sistema educatiu català. Versió català, castellà, anglès, francès, àrab, amazic, xinès, urdú, romanès i rus. Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.

El sistema educatiu a Catalunya. Aspectes bàsics. Versió català, alemany, anglès, àrab, búlgar, castellà, francès, italià, polonès, portuguès, romanès, rus, tagal, ucraïnès, urdú, wòlof, xinès. Espai LIC. Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Guia bàsica del sistema educatiu andalús per a immigrants “Una escola de colors”. Versió anglès, àrab, búlgar, castellà, francès, polonès, portuguès, romanès, rus i xinès. Conselleria d’Educació de la Junta d’Andalusia.

Guia educativa Espai Escoles. “El xarop dels idiomes”. Farmaceutic online.

Guia informativa per a l’alumnat estranger d’incorporació tardana al sistema educatiu de Navarra. Versió anglès, àrab, castellà, búlgar, euskera, francès, romanès i rus. Departament d’Educació de la Comunitat Foral de Navarra.

Guia multilingüe d’atenció a l’alumne estranger. Grup FITISPOS. Universitat d’Alcalá de Henares.

Guia multilingüe “El sistema educatiu asturià”. Versió àrab, xinès, castellà, anglès, polonès, portuguès i romanès. Conselleria d’Educació i Universitats del Principat d’Astúries.

Impresos de comunicació amb les famílies. Versió àrab, anglès, búlgar, francès, portuguès, romanès i rus. Departament d’Educació de la Comunitat Foral de Navarra.

Materials multilingües. Programa d’acollida de la Conselleria d’Educació i Ciència del Principat d’Astúries.

Notes per a facilitar la comunicació amb les famílies nouvingudes. Versió català, alemany, anglès, àrab, búlgar, castellà, francès, italià, polonès, portuguès, romanès, rus, tagal, ucraïnès, urdú, wòlof, xinès. Espai LIC. Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Traduccions útils per a la comunicació escolar. Recopilació de textos i documents traduïts a diversos idiomas així com algunes eines útils per facilitar l’acollida d’alumnat que no parla castellà. Quadern Intercultural. Recursos per a la interculturalitat i l’educació intercultural.

Traduccions per a la mediació intercultural. Versió anglès, àrab, búlgar, castellà, francès, polonès, romanès, rus, wòlof i xinès. Centre Aragonés de Recursos per a l’Educació Intercultural (CAREI).

Guia de conversa universitària