Grups de recerca en TISP

Grup de recerca MIRAS

El Grup de recerca MIRAS (Mediació i Interpretació: Recerca en el Àmbit Social) pertany al Departament de Traducció i Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona i es dedica a la recerca i a la formació en mediació i interpretació en l'àmbit social.

Grup FITISPos

Grup dedicat a la formació i recerca en traducció i interpretació als serveis públics, coordinat des dels seus orígens en 1996 per la Doctora Carmen Valero Garcés.

Grup GRETI

Grup de recerca de la  Facultad de Traducció i Interpretació de la Universidad de Granada.

Grup CRIT

Grup CRIT (Comunicació i Relacions Interculturals y Transculturals), de la Universitat Jaume I. Coordinat per Francisco Raga, te com a objectiu, des de 1998, l’estudi de les interaccions comunicatives interculturals.

Grup ALFAQUEQUE

Grup de recerca en interpretació de la Universidad de Salamanca.

Grup T&P

Grup de recerca TRADUCCIÓN & PARATRADUCCIÓN (T&P), de la Universida de Vigo

Intercultural Studies Group: Researching mediation between cultures

International Studies Group