Publicacions

2016


Article

Dooly, M. i Sadler, R. (2016). Becoming little scientists: technologically-enhanced project-based language learning. Language Learning and technology, 20(1) 54-78. ISI Q1. Factor d'impacte JCR: 1,93.


2015


Article

Dooly, M. i Masats, D. (2015). A critical appraisal of foreign language research in CLIL, YLL and TELL in Spain (2003-2013). Language Teaching, 48(3) 1-30. ISI Q1. Factor d'impacte JCR: 1, 167.


Capitol de llibre

Dooly, M. (2015). Networked classrooms and networked minds: Language teaching in a brave new world. In P. Seedhouse & C. Jenks (Eds.) International perspectives on the ELT classroom (pp. 84-109). Houndsmills, Basingstoke/New York: Palgrave MacMillan.


2014


Article

Nussbaum, L. (2014) Una didàctica sociolingüística de les llengües? Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 7 (3): 1-13.  Citefactor Index 8280.


Articles de divulgació

Dooly, M., Mont, M. i Masats, D. (2014). Becoming little scientists: A case study of technologically-enhanced project-based language learningAPAC Journal, 78: 34-40.

Nussbaum, L. (2014). Le parler plurilingue comme ressource d’apprentissage. Tréma, 42: 77-85.


Capítol de llibre

Dooly, M. (2014). Learning to e-function in a brave new world:Language teachers’ roles in educating for the future. In A. Turula & B. Mikolajewska (Eds.) Insights into technology enhanced language pedagogy (pp. 9-24). Bern/Vienna: Peter Lang.


2013


Artícles

Sierra Infante, S. (2013) Mezclar para crear: Escritura de cuentos con la técnica del mashup. Textos de didáctica de la lengua y la literatura: 92-99. Factor d'impacte en Carhus+: C.


Capítols de llibre

Dooly, M. (2013). Promoting competency-based language teaching through project-based language learning. En M.L. Pérez Cañado (ed.) Competency-based language teaching in higher education. (pp. 77-91). Dordrecht: Springer.

Nussbaum, L. (2013). Interrogations didactiques sur l’éducation plurilingue. In V. Bigot, A. Bretegnier et M. Vasseur (eds.) Vers le plurilinguisme ? 20 ans après. Paris. Albin Michel.

Sadler, R., i Dooly, M. (2013). Language learning in virtual environments: Research and practice. In M. Thomas, H. Reinders & M. Warschauer (Eds.) Contemporary Computer-Assisted Language Learning (pp. 159-182). Continuum: London i New York.


Artícle relacionats amb el projecte

Corona, V., Nussbaum, L. i Unamuno, V. (2013). The emergence of new linguistic repertoires among Barcelona's youth of Latin American Origin. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 16(2), 182-194. ISI Q1. Factor d'impacte JCR: 0,966.


2012


Capitols de llibre

Nussbaum, L. i Masats, D. (2012). Socialisation langagière en Catalogne: le mutilinguisme comme étayage de pratiques monolingües. En M. Dreyfus i J.M. Prieurs (dirs.) Hétérogénéite´et variation. Perspectives socolinguistiques, didactiques et anthropologiques (pp. 155-167). París: Michel Houdiard éditeur.

Masats, D. i Dooly, M. (2012). Una mirada, desde una perspectiva interactivista, hacia el proceso de construcción de tareas comunicativas. En Hechos y proyecciones del lenguaje (pp.100-126). San Juan de Pasto (Colombia): Universidad de Nariño.


Articles relacionats amb el projecte

Codó, E., Patiño-Santos, A., i Unamuno, V. (2012). Hacer sociolingüística con perspectiva etnográfica: Retos y dilemas.  Spanish in Context, 9(2), 167-190.  Dins de Codó, E., Patiño-Santos, A., i Unamuno, V.(eds.) (2012). La sociolingüística con perspectiva etnográfica en el mundo hispano: Nuevos contextos, nuevas realidades, nuevas aproximaciones. Spanish in Context, 9(2) Special Issue. ISI Q2. Factor d'impacte JCR: 0,214

Corona, V., Nussbaum, L. i Unamuno, V. (2012). The emergence of new linguistic repertoires among Barcelona's youth of Latin American Origin. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Special Issue: Catalan in the 21st century, 16(2), 182-194.


2011


Capítol de llibre

Nussbaum, Luci i Cots, Josep Maria (2011). Doing learning languages in a multilingual context: Pragmatic aspects of classroom discourse in Catalonia. En L. Payrató i J.M. Cots (eds.) The Pragmatics of Catalan. Londres: De Gruyter, 331-359.


Articles relacionats amb el projecte

Unamuno, V. (2011). Entre iguales. Notas sobre la socialización lingüística del alumnado inmigrado a Barcelona. Sociolinguistic Studies, 5.2. 2011. ISI Q2. Factor d'impacte JCR: 0,89

Unamuno, V. (2011). Plurilingüismo e identidad entre jóvenes aborígenes chaqueños (Argentina). Interacçoes, 17, 11-35, 2011.

Prat Sabater, M. i Sierra Infante, S. (2011). Los neologismos en la sociedad de la información: análisis de su presencia y ausencia en las fuentes lexicográficas escolares. Revista Teoría dela Educación: Educación y Cultura enla Sociedad dela Información, 12(3), 141-163.


Llibre relacionat amb el projecte 

Unamuno, V. (2011): Lenguas. Serie para la enseñanza en el modelo 1 a 1 (Programa conectar igualdad de introducción a la enseñanza a través de nuevas tecnologías de la comunicación y la información). Buenos Aires: Ministerio de Educación. 


TESI RELACIONADA AMB EL PROJECTE

Víctor Corona (2012). Globalización, identidades y escuela: lo latino en Barcelona. Directors de la tesi: Virgínia Unamuno i Joan Pujolar. Tutora de la tesi: Luci Nussbaum.

 

Publicació en la qual apareix el projecte PADS llistat com a exemple de "bones pràctiques"

Pim, C. (2013). Emerging technologies - emerging minds. Digital innovations within the primary sector. In G. Motteram (Ed.), Innovations in technology for English language teaching and learning (pp. 15-43). London: British Council. (PADS es ressalta en el capítol com un estudi de cas).


Entrevista televisada

Do you speak English? Noves tecnologies per millorar les competències lingüístiques. Reportatge televisiu sobre el nostre projecte i entrevista a Melinda Dooly i Maria Mont en 'La Xarxa Tendències'. Els extractes es poden veure en el seu blog.

Campus d'excel·lència internacional U A B