Presentacions a Conferències

2014


Conferències per invitació relacionades amb el projecte

Nussbaum, L. Construire des savoirs avec des ressources plurilingües. Conferència plenària en l’École thématique du labex ASAN : Éducation en langues secondes et étrangères, Lyon (França), Del 08 al 10 d'octubre de 2014.

Nussbaum, L. Didactique du plurilinguisme: recherce et action. Centre de reserches ibériques et ibéroaméricanes. Universitat de París VIII (França), 14 de novembre de 2014. 

Comunicació oral basada en el projecte

D2.7. Nussbaum, L. Aspectes sociolingüístics escolars a la Catalunya del segle XXI. IV Simposi Internacional sobre l’Ensenyament del Català, Vic, 04 i 05 de març de 2014.

2013


Conferència per invitació relacionada amb el projecte

Masats, D. i Ramírez, R. M. El currículum per competències d’Andorra, una proposta per a l’educació plurilingüe i cultural. III Jornades de Reflexió Educativa: L’Escola i el Plurilingüisme. Sant Julià de Llòria (Andorra), 18 i 19 d'octubre de 2013. 

Comunicacions orals basades en el projecte

D2.8 Corona, V., Dooly, M., Masats, D., i Nussbaum, L. Tomei coragem i comencei a falar or how schools translocally connect. Language and Super-diversity: Explorations and interrogations. University of Jyväskylä, Jyväskylä, Finlàndia. Del 05 al 07 de juny de 2013. 

D2.9 Dooly, M., Masats, D., i Mont, M. Becoming little scientists: A case study of technologically-enhanced project-based language learning. APAC-ELT Convention 2013. Jornades pedagògiques per a l'ensenyament de l'anglès: The Value of English. Universitat Pompeu Fabra, Cataluña, Es. Del 21 al 23 de febrer de 2013.

Comunicacions orals relacionades amb el projecte

Patiño, A. In and around the school: Documenting students’ plurilingual practices. MOSAIC Centre for Research on Multilingualism. Conference ESRC RDI project on Researching multilingualism, multilingualism in research practice.  University of Birmingham, Regne Unit. 25 i 26 de març de 2013.

Patiño, A. i Unamuno, V. Exploring multilingual practices through multimodality: secondary students as sociolinguistic ethnographers. International Conference on Urban Multilingualism and Education (UME). Universiteit Gent, Bèlgica. 08 i 09 de març de 2013.

Patiño, A. Doing sociolinguistic ethnography in multilingual schools in Madrid and Barcelona. University of Southampton. CARL presentations. University of Southampton, Regne Unit. 27 de gener de 2013.

2012


Conferències per invitació relacionades amb el projecte

Nussbaum, L. La parla plurilingüe: ús i aprenentatge de recursos lingüístics. Conferència inaugural del màster en ‘Llengües aplicades’. Universitat de Lleida, Cataluña, Es, 06 de novembre de 2012.

Sadler, R., i Dooly, M. Plenary Session: The PADS Project: Using Second Life to Promote Language Use with Beginning Language Learners. 6th SLanguages Annual Symposium. EduNation Island, Second Life Virtual World, Del 28 al 30 de setembre de 2012. 

Nussbaum, L.  Interrogations didactiques sur l’éducation plurilingue.Conferència plenària inagural al col·loqui Vers le plurilinguisme? Vingt ans après. Angers, França. Del 21 al 23 de març de 2012.

Comunicacions orals basades en el projecte

Dooly, M. They play soccer and speak fast”: Developing intercultural competences in young learners through online interaction 11th IALIC International Conference.  Intercultural Dialogue: Current Challenges/Future Directions. Durham University, Durham, Regne Unit, Del 30 de novembre al 02 de desembre de 2012. 

Masats, D. Analysing Student-Teachers’ Perceptions On Own Participation In A Telecollaborative Project-Based Training Experience. ECER (European Conference on Educational Research) 2012. Universidad de Cádiz, Cádiz, Del 18 al 21 de octubre de 2012.

Masats, D. Children's discourse in a video-making school project structured through Evlang tasks.4e Congrès International EDiLiC. Universidade de Aveiro, Portugal, Del 16 al 18 de juliol de 2012.

Dooly, M. Opening the Horizons: Young Language Learnings and Telecollaborative Projects. CALICO with IALLT 2012. Opening Education: Resources and Design for Language Learning. University of Notre Dame, Indiana, Estats Units, Del 12 al 16 de juny de 2012.

Mont, M., Masats, D., i Dooly, M. Opening the Horizons: Integrating CLIL and Web 2.0 with Young Language Learners. TRI-CLIL 2012: Better CLIL: More opportunities in primary, secondary and higher education. Universitat Autònoma de Barcelona, Cataluña, Es, Del 09 al 11 de maig de 2012.

Masats, D., i Dooly, M. Virtual padding for real life learning: a case study on young learners' goal-oriented interaction in face-to-face and virtual environments. AESLA 2012: La Linguistica Aplicada en la era de la globalización.  Universitat de Lleida, Catalunya, Es, Del 19 al 21 d'abril de 2012.

Dooly, M. Opening Up to CMC with Young Language Learners: Challenges and Opportunities. Eurocall SIG 2012.  University of Bologna, Itàlia, Del 29 al 31 de març de 2012.

Masats, D., Dooly, M., i Mont, M. Snoopy, go left!’: Real activities of young language learners in virtual worlds. APAC ELT Convention 2012: Solid learning for liquid times.  Universitat de Barcelona, Catalunya, Es, Del 23 al 25 de febrer de 2012.

Comunicació oral relacionada amb el projecte

Corona, V., i Unamuno, V. Latino is not Spaniard: social production of latino identities between young people in Barcelona. 19th Sociolinguistics Symposium. Panel: Latino social networks in the city. Freie Universität Berlin, Alemanya, Del 21 al 24 d'agost de 2012. 

2011


Comunicacions orals basades en el projecte

Masats, D., i Dooly, M. (Tele) Travelling through Art: A Case Study of a Telecollaborative Language Project with Very Young Learners. ICT Based Language Teaching Solutions. 4th International Conference of ICT for Language Learning. Florència, Itàlia,  Del 20 al 21 d'octubre de 2011. 

Dooly, M. Socially constructed competences: A triangulated experience of telecollaborative language learning in primary education (Re-titled: Connecting the Dots). Eurocall 2011: The CALL Triangle: student, teacher and institution, Nottingham, Regne Unit, Del 31 d'agost al 03 de setembre de 2011. 

Rosselló, V. Didactique du plurilinguisme: comment promouvoir la diversité dans les salles de cours. XIIème Congrès de l’Association Internationale pour la Recherche Interculturelle. Sherbrooke, Canadà, Del 20 al 23 de juliol de 2011.

Pascual, X. Développement de la competence interculturelle. XIIème Congrès de l’Association Internationale pour la Recherche Interculturelle.  Sherbrooke, Canadà, Del 20 al 23 de juliol de 2011.

Masats, Dolors Tracing the evolution of a bilingual curriculum into a multilingual curriculum: the Catalonian case. XIIème Congrès de l’Association Internationale pour la Recherche Interculturelle. Sherbrooke, Canadà, Del 20 al 23 de juliol de 2011.

Comunicacions orals relacionades amb el projecte

Corona, V., Nussbaum, L., i Unamuno, V. Language Socialisation in Barcelona: the Emergence of New Repertoires. 18th International Conference of Europeanists: The Causes, Consequences and Meaning of Transnationalization.  Barcelona, Catalunya, Es, 26 de juny de 2011.

Corona, V. “Latino” in Barcelona: Reggaeton music and language style. Internationale Konferenz zur Jugendsprche 2011 Dynamiken und kulturelle Kontexte. Freiburg, Alemanya, Del 31 de març al 02 d'abril de 2011.

Campus d'excel·lència internacional U A B