No oblidis de demanar la teva beca!

Leonardo da Vinci. Beques EURACCIÓ és el projecte amb què la Universitat Autònoma de Barcelona gestiona les beques del programa Leonardo da Vinci. Aquestes beques faciliten la realització d'estades de pràctiques professionals als països europeus que participen al programa.

Beques Erasmus Master pretén millorar la qualitat de l’educació superior així com reforçar la seva vessant més europea a través de la cooperació transnacional entre universitats, afavorint la mobilitat europea i progressant en la transparència i reconeixement acadèmic total entre tots els estudis i sistemes de qualificacions de la Unió.

Programa DRAC té l’objectiu d’impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives, mitjançant l’atorgament d’ajuts per: Assistir a cursos, seminaris o congressos; visitar un servei d’una altra universitat; iniciar una investigació o un projecte; cursar assignatures en una altra universitat; organitzar activitats culturals.

Programa ARGO és un programa de movilitat promogut pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esports que té com a principal objectiu impulsar la formació complementaria de titulats universitaris a través de practiques a empreses europees, d’EEUU i Canadà, o bé a empreses de l’Estat Espanyol amb seu a Àsia o Oceania. El termini de solicitud estarà obert fins l’1 de Setembre del 2016

Obra Social La Caixa convoca al voltant de 150 beques cada any per estudiar a Espanya, Europa, l'Amèrica del Nord i la zona Àsia-Pacífic, amb l’objectiu d’ajudar als estudiant a completar i/o ampliar la seva formació acadèmica. El propòsit d'aquestes beques és fomentar la mobilitat i facilitar al beneficiari una subvenció suficient, que permeti que els millors estudiants no tinguin impediments econòmics per accedir, al seu torn, als millors centres d'ensenyament nacionals i internacionals.

Fundació Universia és una entitat privada promoguda per la xarxa de cooperació universitària de parla hispana i portuguesa, Universia. Està constituïda per 1232 institucions d’educació superior a 23 països Iberoamericans amb l’objectiu d’impulsar la inclusió laboral de persones amb discapacitat.

Cursos EILC Cursos Intensius d'Idiomes Erasmus

Trobareu més informació als portals generalistes de mobilitat i ajudes per formar-se a l'estranger d'EDUCAWEB i GENCAT