Conferència de la Dra. Mutsumi Fukushima

Aquest dijous, 19 de març, a les 16h, dins el mòdul La Recerca a l'espai urbà contemporani, hi haurà la conferència de la Dra. Mutsumi Fukushima, sobre el tema:
El piano en Barcelona en la primera mitad del siglo XX. Propuestas metodológicas de investigación.
La professora Fukushima exerceix docència a la Elisabeth University of Music, de Hiroshima.
Ha publicat el llibre El piano en Barcelona entre 1880 y 1936  i ha centrat les seves investigacions sobre l'escola de piano i la difusió del piano a la península durant el segle XX.

La seva intenció, com a musicòloga, és contribuir a difondre la música espanyola i catalana, tot analitzant la realitat i l’activitat musical (concerts i altres esdeveniments) en el seu context històric i social.
Ha col·laborat amb diverses publicacions: Revista Musical Catalana, Design Discourse, Recerca Musicològica, Revista de Catalunya i Serra d’Or.