Revisió de mètodes sobre l’ensenyament de la literatura grega i propostes multidisciplinàries en temps de canvis

TítuloRevisió de mètodes sobre l’ensenyament de la literatura grega i propostes multidisciplinàries en temps de canvis
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2012
AutorsRedondo, J, Torné, R
RevistaMethodos
Volum1
Start Page107-117
Número ISSN2013-682X
Paraules clauaprendizaje colaborativo, aprenentatge col·laboratiu, biografia, biography, collaborative learning, didàctica, didactics, ICT, literatura, literature, Num 1, TIC
URLhttp://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2012n1/methodos_a2012n1p107.pdf
Full Text

L’ensenyament de la literatura grega en els estudis de Filologia Clàssica ha abandonat els darrers anys el memorisme tradicional vinculat a un estudi diacrònic i basat en la concatenació de perfils biogràfics dependents de fonts que hom no qüestionava. A més d’incloure el discurs de la moderna teoria literària, l’article present mira de plantejar l’adaptació de la matèria d’acord amb les variables de cada curs i de les modernes tecnologies de treball col·laboratiu en línia.

Campus d'excel·lència internacional U A B