TítolUna activitat didàctica amb vocació social: elaboració d’articles de la Viquipèdia sobre literatura llatina
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2016
AutorsGiralt, S
RevistaMethodos
Volum3
Paginació199-205
Número ISSN2013-682X
Paraules claucompetències, didàctica, literatura llatina, Num 3, Viquipèdia
URLhttp://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2016n3/methodos_a2016n3p199.pdf
Full Text

Es presenta aquí una experiència didàctica realitzada en el marc del grau d’Estudis Clàssics de la Universitat Autònoma de Barcelona. L’experiència va consistir en dues activitats en què els estudiants van elaborar articles de la Viquipèdia sobre autors i obres de la literatura llatina. Així, el treball que en va resultar no solament va servir per a l’adquisició de competències i resultats d’aprenentatge d’una assignatura, sinó que, a més, va contribuir al coneixement col·lectiu.