La ceràmica grega àtica com a eina didàctica

TítolLa ceràmica grega àtica com a eina didàctica
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2016
AutorsBlay, M
RevistaMethodos
Volum3
Paginació161-167
Número ISSN2013-682X
Paraules clauAPLEC., APLEC.ceràmica grega, ceràmica grega, didàctica, Engrecia’t, Iberia Graeca, Num 3
URLhttp://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2016n3/methodos_a2016n3p161.pdf
Full Text

Aquest article mostra diferents propostes didàctiques realitzades amb alumnes de batxillerat humanístic i artístic a partir de peces de ceràmica àtica, extretes de la base de dades d’Iberia Graeca i, més concretament, de peces provinents de jaciments de Catalunya, especialment d’Empúries. Aquestes activitats didàctiques formen part d’una prova pilot del projecte Engrecia’t, dut a terme pels centres d’investigació Iberia Graeca i l’Institut Català d’Arqueologia Clàssica (ICAC), juntament amb l’Associació de Professorat de Clàssiques de Catalunya (APLEC) per fomentar el coneixement del món grec a Catalunya.