illARgonauta (el món clàssic i el màrqueting a través de l’AR)

TítolillARgonauta (el món clàssic i el màrqueting a través de l’AR)
Publication TypeArticle de revista
Any de publicació2016
AutorsJenny, T;, Nadal, F
RevistaMethodos
Volum3
Paginació155-159
Número ISSN2013-682X
Paraules claucultura clàssica, empresa, illARgonauta, Num 3, publicitat, realitat augmentada
URLhttp://ddd.uab.cat/pub/methodos/methodos_a2016n3/methodos_a2016n3p155.pdf
Full Text

Es presenta el projecte illARgonauta, en què es treballa la influència de la cultura clàssica en el món de la publicitat i l’empresa. Cada setmana, els alumnes de Llatí i Economia de l’Institut Illa de Rodes de Roses es reuneixen per treballar aquest projecte en comú. Periòdicament, es publiquen entrades al blog tot creant vídeos amb realitat augmentada i es difonen a través de les xarxes socials. S’utilitzen nombroses eines i aplicacions: EzflAR (canviat per ConectAR), Aumentaty, BuildAR, Sketchup, 123D Catch, Animoto, Vegas Pro, Movie Maker, Screencast-o-matic, Jing, Youtube, Vimeo, Symbaloo-Edu, Blogbooker, Layar, Espira, Augment, Twitter, Facebook… Al principi, els professors només tenien en ment fer un blog que relacionés la cultura clàssica amb l’empresa. Això no obstant, el projecte ha crescut i s’ha convertit en més de 90 minuts de vídeos, un itinerari geolocalitzat, una exposició interactiva i també IllARgonauta s’ha presentat en diverses jornades i ha guanyat diversos premis.