Què ens diuen els alumnes?

Recollint la vostra petició (conèixer la relació amb el MECOPH d'alumnes d'altres promocions) hem editat cinc vídeos sobre cinc experiències. A gaudir de la veu dels #alumnesMECOPH!

Sole Balduzzi: "El viaje es la propia metáfora del periodismo literario" | Amb 29 anys, Sole Balduzzi va deixar enrere Chile, feina i família i va venir a Barcelona per a matricular-se al MECOPH.

Quim Lloveras: "Va ser una sorpresa descobrir  que a la facultat de periodisme es prenien tan seriosament la literatura" | Quim Lloveras, català de 34 anys, va optar per cursar la llicenciatura de filologia quan va arribar a la universitat, encara que sempre va tenir un gran curiositat pel periodisme. Segons explica, al MECOPH va trobar els estudis que van unir els seus dos grans interessos.

Frida Helga: "He descobert nous mètodes d'escriptura que m'han alliberat de la rutina" | Despres d'gairebe una dècada estancada en les rutines periodístiques d'un diari islandès, Frida Helga va decidir abandonar la feina per embarcar-se en l'estudi d'un màster com el MECOPH tot i que no coneixia ni el català ni el castellà. Segons explica, va prendre la decisió correcta.

Aintzane Conesa: "Els que treballem en política hem de tenir una bona base d'humanitats" | Des que tenia 16 anys, la barcelonina Aintzane Conesa ha estat involucrada en política. Primer com a militant d'un partit, després com a estudiant i finalment exercint com a regidora de Sant Cugat. Al seu parer, és fonamental que els professionals de la seva branca estiguin dotats de formació humanística.

Lucía Maina: "No trobava als diaris les realitats que veia en les 'Villas Miseria' d'Argentina" | Lucía Maina, cordovesa (Argentina) de 28 anys, va estar involucrada durant molt anys en projectes de comunicació comunitària en contextos d'exclusió social. No obstant això, el fet de no trobar reflectides en els diaris totes aquestes realitats li va fer prendre la decisió d'embarcar en un màster com el MECOPH.