Aquà teniu la llista d'empreses que col·laboren en la X Jornada Pont. Recordem que us podreu entrevistar amb tres o quatre segons la demanda i la combinació lingüÃstica que ofereixi l'empresa.
- Aadimatiq - Servei idiomà tic integral (Barcelona)
- Bluechip Translations (Barcelona)
- CBG International Consulting and Translation (Barcelona)
- Hermes Traducciones (Madrid)
- iDisc Information Technologies (Barcelona)
- LocTeam - Translation Services & Software Localization (Barcelona)
- Midori (Barcelona)
- MSS - Management System Solutions (Barcelona)
- Nova (Barcelona)
- Planet Lingua - Professional Translation (Barcelona)
- Syntax -Traducciones técnicas y localización de software (Barcelona)
- TyS - Traducciones y Tratamiento de la Documentación (Barcelona)
- Tradnologies (Barcelona)
Les empreses que participen en aquesta jornada PONT cal que facin les tasques següents:
- Abans de dijous 10/05/12 caldrà que cada empresa enviï a la coordinació de la jornada (pg.tradumatica@uab.cat) la prova de traducció que voldrà que els alumnes facin abans de l'entrevista personal.
- A partir de dilluns 04/06/12 les empreses trobaran al web de la jornada els CV i rebran les proves de traducció dels alumnes que han mostrat interès a entrevistar-se amb l'empresa, que en cap cas seran més de 10. L’empresa es compromet a entrevistar aquests 10 alumnes durant la jornada PONT, revisar les proves de traducció i comentar-les durant l'entrevista.
- Les empreses que participin en la jornada també tindran accés als CV de la resta d’alumnes participants. AixÃ, si ho desitgen, podran contactar amb els perfils que puguin resultar d'interès per a l'empresa (per combinació de llengües, per formació, etc.).
- Dijous 28/06/12, les empreses es desplaçaran a la universitat per entrevistar personalment els alumnes. Les entrevistes duraran 10 minuts i la coordinació de la jornada facilitarà les llistes d'alumnes amb l'ordre de les entrevistes.
Les entrevistes es faran a l'aula 1 i 2 de la Facultat de Traducció i d'Interpretació de la UAB (Campus de Bellaterra). Cada empresa disposarà d'una taula pròpia per a fer les entrevistes. Les aules són prou grans perquè les entrevistes es puguin fer simultà niament sense destorb. La dinà mica de les entrevistes és molt puntual i fluïda, de manera que en dues hores i mitja (aproximadament) l'empresa haurà pogut entrevistar els 10 estudiants.


