Personal UAB

Com a personal de la UAB teniu accés a utilitzar qualsevol dels sistemes d’impressió, copia o escaneig, que s’ofereixen a la UAB.

Cada una de les alternatives té els seus avantatges, tot seguit es resumeix en que consisteix cadascuna amb l’objectiu que utilitzeu la que més us convingui.

1.       AUTOSERVEI(1): És el sistema més econòmic i està adreçat exclusivament a les persones vinculades a la UAB, PDI, PAS(2) i estudiants. L’autoservei permet a l’usuari imprimir, copiar i escanejar(3), en blanc i negre o en color, en formats de DinA4 i DinA3.

Bàsicament es tracta que l’usuari pugui imprimir els seus documents, des de qualsevol dels seus dispositius, (ordinador, portàtil, tableta, mòbil, etc.) o des dels ordinadors de les aules d’informàtica o des dels de les biblioteques, i reculli els treballs en qualsevol dels 30 equips distribuïts pel Campus(4).

La ubicació concreta dels equips la podeu trobar aquí.

(1) Treballarem amb el sistema ‘My print anywhere’, que vol dir que, en lloc d’imprimir en un equip específic, el personal imprimirà a una cua d’impressió segura i accedirà al seu document des de qualsevol equip amb independència de la seva ubicació.

(2) Les dades, NIU, correu electrònic i centre/s de cost, de tot el personal PDI/PAS, estan incloses en el sistema. A l’arribar a la màquina identifiqueu-vos introduint la targeta universitària en el lector o teclejant el NIU i contrasenya.

A l’imprimir l’usuari determina el centre de cost a on s’ha de carregar el cost, (que coincidirà amb les pàgines que finalment hagi imprès).

(3) L’ús de l’escàner és gratuït.

IMPORTANT!

El sistema manté els treballs en cua durant 24h. A partir d’aquest moment s’esborren i s’hauran de tornar a enviar a la cua d’impressió.

Per a resoldre incidències o avaries podeu trucar al 935 811 660 o escriure a ocivica@canon.es

Algunes de les novetats més destacables del nou sistema són:

·         Identificació mitjançant la targeta UAB

·         Possibilitat d’imprimir des d’un pendrive (només PDF).

·         Possibilitat d’enviar a imprimir des de qualsevol dispositiu (només PDF).

·         Escanejar i desar a pendrive.

·         Recollida de treballs a qualsevol de les 30 màquines distribuïdes pel Campus.

2.       SERVEI ASSISTIT: Són 6 locals distribuïts pel Campus de la UAB, aquests estan a disposició de qualsevol persona, independentment de que estigui vinculada a la UAB o no. La ubicació i els horaris d’atenció els podeu trobar aquí.

Als Serveis Assistits podràs fer:

·         Còpies/impressions blanc i negre i color en formats A3/A4.

Còpies/impressions en diferents tipus de paper: des de 80grs-100grs. fins a cartolines de 120grs, 160grs.

• Impressió en gran format: color i blanc i negre

• Cartelleria per a congressos, exposicions, aparadors, etc.

• Digitalització de documents o projectes: A4/A3.

• Escàner blanc i negre i color gran format: plànols, pòsters, fotografies, fins a mida A0

• Enquadernació espiral/metàl·lica.

• Venda de material bàsic d’oficina.

3.       AUTO-IMPRESSIÓ a les Biblioteques: Totes les biblioteques disposen de com a mínim una màquina de fotocòpies que funciona amb monedes. Aquest servei està dirigit a qualsevol persona, independentment de que estigui vinculada a la UAB o no.