Exposició presencial a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia

El muntatge de l'exposició es vertebra a partir de dos grans eixos.

Per una banda la docència, amb una especial significació dels professors que l’han impartit. I per l’altra, la recerca duta a terme amb els projectes de final de carrera dels alumnes.

Un punt de llibre commemora també la realització d’aquesta exposició.

Docència

Professors i assignatures ocupen l’espai de l’expositor petit. I una selecció d’obres publicades per alguns docents, que exemplifiquen els camps d’interès de les Ciències Ambientals.

Podeu accedir a la documentació exposada a través dels següents epígrafs:

-          Relació de professors

-          Relació d’assignatures, tant de la llicenciatura com del grau (inclou l'accés als programes docents)

-          Relació d’obres exposades

Recerca

La història dels estudis de Ciències Ambientals i els projectes de fi de carrera dels alumnes capitalitzen la gran vitrina de la Biblioteca.

El 18 d'octubre s'estrenen dos vídeos dins les activitats per commemorar els 20 anys de Ciències Ambientals. Després podran visionar-se a l'exposició i en aquesta web.

De projectes de final de carrera, s’ha triat una petita mostra dels més de 1200 que s’han realitzat al llarg d’aquests 20 anys. S’acompanyen de quatre murals. Els dos primers contenen alguns dels temes que s'han estudiat als projectes. I els altres dos defineixen els objectius que els alumnes han d’assolir amb el teu treball, i les característiques que els posen en valor.

La relació de projectes exhibits la trobareu aquí.

I podeu consultar la totalitat de projectes presentats a la Universitat Autònoma de Barcelona, a continuació:

-          Projectes ingressats a la Biblioteca fins el 2009

-          Projectes ingressats a la Biblioteca a partir del 2010