Exposició presencial a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia

La Facultat de Biociències de la UAB va començar la seva trajectòria el setembre de l’any 2006, quan la Generalitat de Catalunya va aprovar formalment la seva creació a partir de la divisió de la Facultat de Ciències.

Amb aquesta exposició es vol posar de relleu la tasca investigadora i docent dels investigadors i professors que han passat per ella i/o que encara en formen part.

Els llibres i els articles de revistes exposats s’ordenen pels seus autors, dins del Departament al qual pertanyen, i que en el cas de la Facultat de Biociències són:

Per tal de mostrar el major nombre possible de documents, aquests es canviaran en dues ocasions. Així l’exposició mantindrà el seu interès i anirà incorporant també estris i petits aparells utilitzats en els laboratoris, vídeos com el de l’Acte inaugural del curs acadèmic 2016-17, etc.

La vitrina triangular s’ha reservat pels cartells de jornades científiques, congressos, conferències i exposicions organitzats des de les diferents unitats de la Facultat de Biociències.

Save